دانلود Guns n Zombies – بازی قتل زامبی ها

تبلیغات
دانلود Guns n Zombies – بازی قتل زامبی ها

Guns n Zombies بازی هیجان انگیزی در سبک Action و RPG برای سیستم عامل ویندوز بوده و در سال 2014 به دست کمپانی Krealit بر روی Steam به انتشار رسیده است. داستان از جایی شروع می شود که یک نانو ویروس خطرناک در سرتاسر جهان توسط افراد نامعلومی پخش شده و نسل بشریت را با مشکل عظیمی مواجه کرده است. اکثریت انسان ها به Zombie یا مرده متحرک تبدیل شده اند و هیچ اختیاری از خود ندارند.

دانلود Guns n Zombies - بازی قتل زامبی ها

در این میان، افرادی در بازی Guns n Zombies از شر این ویروس در امان مانده اند و برای بقا تلاش می کنند تا باری دیگر، نسل انسان های سالم را بازگردانند و آرامش به سیاره زمین برگردد. کار دشواری در پیش دارید، چون زامبی ها تقریبا همه جا را تحت نظارت خود در آورده اند و اگر بوی انسانی به مشامشان بخورد، در عرض چند ثانیه به سمت او حمله ور می شوند. اسلحه ها و تجهیزات نظامیتان را آماده کنید تا با خیل عظیمی از این موجودات کثیف مبارزه کنید.

 

در واقع، شما یکی از معدود انسان هایی هستید که توانستید از دست این موجودات خلاص شوید و خود را به مناطقی برسانید که پاک سازی شده و انسان های سالم دیگری در این مکان ها به مبارزه می پردازند. گیم پلی Guns n Zombies به نوعی طراحی شده است که در هر نبرد، نحوه حمله و ضربه زدن دشمنان تغییر می کند، به طوری که قابل پیش بینی نیستند. پس تنها راهی که می ماند، تلاش برای کشتن تمامی دشمنانیست که به سمتتان می آیند. شخصیت های موجود در Zombie ها، یکسان ساخته نشده اند، بدین معنی که هم از لحاظ ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و هم شاهد حرکات مختلفی از جانب هر یک از آنان هستیم. گرافیک بازی Guns n Zombies با توجه به تازه بودن این عنوان، در سطح بالایی قرار داشته ولی اگر بخواهیم برترین ویژگی آن را بسنجیم، Gameplay حرف اول را می زند.

حجم فایل : 449.90 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جدیدترین بازی های رایگان کامپیوتر+ بازی کامپیوتر برای رم 1+ بازی کم حجم اکشن سال ۲۰۰۵+ بهترین بازی اکشن کامپیوتر+ دانلد بازی گوشی بن تم+ دانلود بازی استراتژیکی با حجم 300 مگابایت کامپیوتر+ دانلود بازی انلا ین اواتار برای کامبیوتر+ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Paradise
تاریخ : سه شنبه 9 / 9 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: